مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-18بين الملل

حمایت پادشاه مالزی از نخست وزیری محی الدین یاسین


پادشاه مالزی امروز (دوشنبه) گفت، انتصاب محی الدین یاسین به عنوان نخست وزیر در جریان ناآرامی های سال جاری میلادی مناسب، درست و بر اساس قانون اساسی بوده است.

- پادشاه مالزی امروز (دوشنبه) گفت، انتصاب محی الدین یاسین به عنوان نخست وزیر در جریان ناآرامی های سال جاری میلادی "مناسب، درست و بر اساس قانون اساسی" بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این حمایت از سوی سلطان عبدالله سلطان احمد شاه، پادشاه مالزی چند روز پس از آن مطرح شد که پارلمان این کشور دادن رای اعتماد بر اساس پیشنهاد اپوزیسیون به نخست وزیر را کنار گذاشت.

انتصاب محدالدین در اول مارس و در پایان یک هفته ناآرامی سیاسی با فروپاشی ائتلاف حاکم در این کشور آسیایی انجام شد و این انتصاب از سوی اپوزیسیون به چالش کشیده شد چون آنها می گویند مشخص نیست که محی الدین حمایت اکثریت را در میان 222 عضو مجلس سفلی پارلمان مالزی داشته یا خیر.

رییس مجلس مالزی در ابتدای امر پیشنهاد ماهاتیر محمد، نخست وزیر سابق را برای رای عدم اعتماد به محی الدین تایید کرد اما رای گیری پس از نشست کوتاه امروز دولت، به وقت نامشخص دیگری موکول شد.

پادشاه مالزی در جریان سخنرانی خود در تلویزیون ملی این کشور گفت : به طور حتم، هر رقابتی یک نتیجه ای در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پادشاه مالزی از نخست وزیری محی الدین یاسین

حمایت پادشاه مالزی از نخست وزیری محی الدین یاسین