مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-18فرهنگي

استمرار استقبال از سینماماشین با «جهان با من برقص»/ سینما زنده است


امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش «نمایش گستران» تأکید دارد اکران فیلم «جهان با من برقص» در طرح «سینماماشین» به منظور زنده نگه داشتن ارتباط مخاطبان با سینمای ایران است.

- امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران تأکید دارد اکران فیلم جهان با من برقص در طرح سینماماشین به منظور زنده نگه داشتن ارتباط مخاطبان با سینمای ایران است.

امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اکران فیلم سینمایی جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت در قالب طرح سینماماشین که از امشب دوشنبه 29 اردیبهشت ماه در 2 سانس 21:30 و 23:30 در پارکینگ شماره سه برج میلاد آغاز می شود، گفت: در حال حاضر تنها چاره ای که داریم برای اینکه سینما را زنده نگه داریم و مردم را ترغیب کنیم که فیلم ببینند و با سینما ارتباط داشته باشند، همین طرح سینماماشین است.

وی افزود: جهان با من برقص به لحاظ مضمون و موضوعی که دارد، فکر می کنم برای این روزها جذاب باشد و مردم اوقات خوشی را می توانند با تماشای آن سپری کنند.

به عنوان پخش کننده باید بگویم روی آورده مالی این اقدام حسابی باز نکرده ایم.

البته تهیه کننده فیلم هم، چنین نظری داشت.

همین که این جریان راه افتاده و بستر و فرصت جدیدی برای ارتباط مخاطب با سینمای ایران به وجود آمده، خوب است و امیدواریم بتوانیم این پتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار استقبال از سینماماشین با «جهان با من برقص»/ سینما زنده است

استمرار استقبال از سینماماشین با «جهان با من برقص»/ سینما زنده است