مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-18سياسي

باز تحلیل و باز تعریف شخصیت مرحوم خسروشاهی ضروری است


عضو مجلس خبرگان رهبری شاخصه هایی مانند امت اندیشی، فهم بالای تقریبی، برخورداری از نگاه ادیانی، ارتباط وثیق با مصلحان جهان اسلام، داشتن نگاه متوازن فکری و اجتماعی، - شم و سابقه بالای مطبوعاتی و خیرخواهی برای نظام و انقلاب را از ویژگی های مرحوم سید هادی خسروشاهی ذکر کرد.

آیت الله احمد مبلغی در مراسمی که به یادبود مرحوم استاد سید هادی خسروشاهی برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: باید ابعاد شخصیتی و علمی این شخصیت حوزوی، مورد تجزیه و تحلیل و تجلیل و تکریم قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم خسروشاهی به دلیل داشتن نگاه کلان اندیش، دغدغه فهم بهتر از شرایط مربوط به امت اسلام را داشت، گفت: نگاه رصد کننده و جستجوگر مرحوم خسروشاهی در حوزه تقریب مذاهب اسلامی واصلاح روابط امت اسلامی قابل توجه بود.

کلان اندیشی مبلغی اظهار داشت: کلان اندیشی و کلان نگری، شاخصه ای مهم در نگاه منعکس در آموزه ها و مفاهیم دینی و در نگاه عقل اندیشانه برای ارزیابی شخصیت ها است به این معنا که قدر و منزلت هر کس بر اساس این شاخصه قابل ارزیابی و شناسایی است.

وی با ذکر این نکته که شاخص بودن عنصر کلان اندیشی و کلان نگری مربوط به همه حوزه های زندگی است، گفت: اگر آدمی فاقد خصلت کلان اندیشی و کلان نگری باشد، نه تنها نمی تواند در مسیر تکامل و رشد حرکت کند، بلکه ممکن است م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز تحلیل و باز تعریف شخصیت مرحوم خسروشاهی ضروری است

باز تحلیل و باز تعریف شخصیت مرحوم خسروشاهی ضروری است