مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-18فرهنگي

روایتی از فروپاشی یوگسلاوی در مستند «وزن زنجیرها»


مستند «وزن زنجیرها» که به موضوع اصلاحات نئولیبرالیسم در حوزه بالکان و تاثیرات مخرب آن بر جنبه های مختلف زندگی مردم یوگسلاوی می پردازد، روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

- مستند وزن زنجیرها که به موضوع اصلاحات نئولیبرالیسم در حوزه بالکان و تاثیرات مخرب آن بر جنبه های مختلف زندگی مردم یوگسلاوی می پردازد، روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه، مستند وزن زنجیرها (The Weight of Chains) که به موضوع اصلاحات نئولیبرالیسم در حوزه بالکان و تاثیرات مخرب آن بر جنبه های مختلف زندگی مردم یوگسلاوی می پردازد، 30 اردیبهشت ماه روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

در این مستند نگاهی به آثار مخرب سیاست های نئولیبرالیسم در سطح جهانی، دخالت های غرب بر زندگی روزمره مردم در حوزه بالکان و تاثیرات سوء آن بر تمامی شئون زندگی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و نیروهای مسلح خواهد شد.

مستند وزن زنجیرها به کارگردانی بوریس مالاگورسکی (Boris Malagurski) محصول سال 2014 سه شنبه ساعت 7:30 به وقت تهران به آنتن هیسپان تی وی می رسد و در ساعات 14:30 و 20:30 همان روز بازپخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از فروپاشی یوگسلاوی در مستند «وزن زنجیرها»

روایتی از فروپاشی یوگسلاوی در مستند «وزن زنجیرها»