مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-18سياسي

مکان یابی صحیح اماکن آموزشی در همدان


مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان از مکان یابی صحیح اماکن آموزشی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  همدان ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان  با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان در این مراسم با بیان اینکه خیرین بزرگترین دارایی های سازمان نوسازی مدارس هستند اظهار کرد: امیدواریم با تلاش این عزیزان و همکاران بتوانیم اقدامات اثرگذاری را انجام دهیم.

 محمدحسین مرادی با بیان اینکه مکان یابی صحیح اماکن آموزشی از موضوعات مورد توجه است گفت: یکی از مشکلات سالهای گذشته این بود که برخی از مدارس در جای خوبی طراحی نمی شد و عملا تکمیل این طرح ها با مشکل مواجه می شد که به این موضوع توجه ویژه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه مدرسه سبز باید به گونه ای باشد که فرهنگ و معماری شهرسازی به صورت ایرانی ـ اسلامی تهیه و اجرا شود افزود: مدرسه سبز باید فضای شاد و مفرح برای دانش آموزان ایجاد کند.

مدیرکل اداره نوسازی مدارس استان همدان بیان کرد: برون سپاری فعالیت ها با استفاده از مشاورین استان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرکل سابق نوسازی مدارس همدان نیز به مشارکت های مردمی و خیرین و نیز عملکرد اداره نوسازی مدارس استان پرداخت و اظهار کرد: از سال 77 مجمع خیرین مدرسه ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان یابی صحیح اماکن آموزشی در همدان

مکان یابی صحیح اماکن آموزشی در همدان