مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-18اقتصادي

جهش تولید همراه با توسعه پایدار اقتصاد تعاونی


نایب رییس اتاق تعاون ایران، جهش تولید را ایجاد نسل تازه از نظام های تولید پایدار ثروت دانست که همه شاخص های اقتصادی و اجتماعی را چند پله ارتقا می دهد و با رویکردهای موجود هم متمایز است.

- ، اسماعیل خلیل زاده نایب رییس اتاق تعاون ایران و رییس اتاق تعاون استان تهران در یادداشتی نوشت: جهش تولید ایجاد نسل تازه از نظام های تولید پایدار ثروت است که همه شاخص های اقتصادی و اجتماعی را چند پله ارتقا می دهد و با رویکردهای موجود هم متمایز است.

تاریخ علم اقتصاد نشان می دهد نسل های اقتصادی با هدف ایجاد جهش پایدار تولید شکل گرفته اند که با رفع ایرادهای وضع موجود؛ مکتب فکری جدیدی  ارائه می کردند.

هدف جهش تولید را شاید ایجاد نسل برتر اقتصادی در ایران اسلامی بدانیم که 1) تولید ملی را تقویت می کند 2) ضریب تبدیل حامل های ارزش افزوده و منابع به تولید ثروت واقعی به حداکثر می رساند 3)  تاثیرگذاری آن بر رفاه و زندگی همه مردم  مشهود خواهد بود 4) همه مردم در تولید ثروت شریک می شوند 5) کیک اقتصاد ملی چند برابر می شود و توزیع هم عادلانه خواهد بود.

بنابراین در سال جهش تولید باید به ایجاد نسل تازه اقتصادی که تولید ثروت را به حداکثر می رساند و مبانی تصمیم گیری را علمی می کند؛ کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش تولید همراه با توسعه پایدار اقتصاد تعاونی

جهش تولید همراه با توسعه پایدار اقتصاد تعاونی