مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:302020-05-18اقتصادي

موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی تا شهریورماه به بهره برداری می رسد


شهردار بیرجند با اشاره به اینکه موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی بیرجند تا قبل از شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان صرف بهسازی ساختمان آن شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند با اشاره به اینکه موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی بیرجند تا قبل از شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان صرف بهسازی ساختمان آن شده است.

محمد علی جاوید، امروز دوشنبه 29 اردیبهشت، به رسانه های گروهی گفت: موزه ها ابزاری مهم برای تبادل فرهنگی، غنی سازی فرهنگی و ایجاد درک متقابل، همکاری و صلح میان مردمان است چرا که فرهنگ و تمدن هر قوم و ملتی از طریق اشیاء دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: موزه ها مکانی برای گردآوری، نگهداری، مطالعه، بررسی کردن و به نمایش گذاشتن نعمت های فرهنگی یا طبیعی به منظور آموزش، پژوهش و ارزش دادن به این مجموعه ها و لذت بردن از آن ها هستند.

وی با اشاره به اینکه موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی بیرجند تا قبل از شهریورماه سال جاری به بهره برداری می رسد، افزود: تاکنون بیش از یک میلیارد تومان صرف بهسازی ساختمان آن شده است.

شهردار بیرجند ادامه داد: این ساختمان به لحاظ معماری یکی از زیباترین ساختمان های شهر بیرجند است که قدمت آن به اواخر دوره قاجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی تا شهریورماه به بهره برداری می رسد

موزه شهر و مرکز بیرجندشناسی تا شهریورماه به بهره برداری می رسد