مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-18حوادث

دستگیری متهم 17 ساله به جرم پنج میلیارد ریال کلاهبرداری


ماموران با اخذ مجوز قضایی و دستگیری متهم 17 ساله و همدست وی سه دستگاه لپ تاپ، 13 دستگاه گوشی موبایل و چندین قطعه سیم کارت با هویت های نامعلوم کشف کردند.

- جانشین فرمانده انتظامی یزد با اشاره به کشف یک کلاهبرداری در فضای مجازی گفت: ماموران با اخذ مجوز قضایی و دستگیری متهم 17 ساله و همدست وی سه دستگاه لپ تاپ، 13 دستگاه گوشی موبایل و چندین قطعه سیم کارت با هویت های نامعلوم کشف کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر با گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری افرادی از کارت بانکی آنها بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: شیوه این کلاهبرداری به این گونه بوده که ابتدا با ایجاد صفحات جعلی در فضای مجازی اطلاعات بانکی کاربران را سرقت کرده و از طریق حساب هایی که دسترسی به آنها پیدا می کرد اقدام به خرید اینترنتی اعم از گوشی موبایل و وسایل الکترونیکی کرده اند.

جانشین فرمانده انتظامی یزد با اشاره به رصد اطلاعاتی پلیس و شناسایی متهمان گفت: ماموران با اخذ مجوز قضایی و دستگیری متهم 17 ساله و همدست وی سه دستگاه لپ تاپ، 13 دستگاه گوشی موبایل و چندین قطعه سیم کارت با هویت های نامعلوم کشف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متهم 17 ساله به جرم پنج میلیارد ریال کلاهبرداری

دستگیری متهم 17 ساله به جرم پنج میلیارد ریال کلاهبرداری