مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-18بين الملل

62 درصد از آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در بحران کرونا ناراضی اند


نتایج نظرسنجی جدیدی نشان داد، بالغ بر 62 درصد از شرکت کنندگان از نحوه پاسخگویی دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند، 88 درصد همچنان نسبت به کاهش ویروس کرونا طی ماه های آتی نگران هستند و 41 درصد فکر می کنند که ایالتشان خیلی زود محدودیت ها را رفع کرده و بازگشایی می شود.

- نتایج نظرسنجی جدیدی نشان داد، بالغ بر 62 درصد از شرکت کنندگان از نحوه پاسخگویی دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند، 88 درصد همچنان نسبت به کاهش ویروس کرونا طی ماه های آتی نگران هستند و 41 درصد فکر می کنند که ایالتشان خیلی زود محدودیت ها را رفع کرده و بازگشایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نظرسنجی جدید صورت گرفته در بین خوانندگان سایت دیفنس وان (Defense One) از کارمندان دولت فدرال آمریکا، وزارت دفاع، پرسنل ارتش، مقاطعه کاران دولت و دیگر کارمندان بخش خصوصی نشان داد، بالغ بر 62 درصد از شرکت کنندگان از نحوه پاسخگویی دونالد ترامپ به شیوع ویروس کرونا ناراضی هستند، 88 درصد همچنان نسبت به کاهش ویروس کرونا طی ماه های آتی نگران هستند و 41 درصد فکر می کنند که ایالتشان خیلی زود محدودیت ها را رفع کرده و بازگشایی می شود.

60 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند که نحوه رسیدگی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به شیوع ویروس کرونا باعث شده که آن ها کمتر احساس امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

62 درصد از آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در بحران کرونا ناراضی اند

62 درصد از آمریکایی ها از عملکرد ترامپ در بحران کرونا ناراضی اند