مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:152020-05-18سياسي

اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد


به منظور تشویق مالکان املاک واقع در محلات هدف بازآفرینی به مشارکت در احیاء و بهسازی بافت های مذکور و بازگشایی معابر واقع در آن، لایحه بسته تشویقی بازآفرینی محلات هدف بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری تصویب شد.

- ایسنا/خراسان رضوی به منظور تشویق مالکان املاک واقع در محلات هدف بازآفرینی به مشارکت در احیاء و بهسازی بافت های مذکور و بازگشایی معابر واقع در آن، لایحه بسته تشویقی بازآفرینی محلات هدف بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری تصویب شد.

احمد نوروزی امروز، 29 اردیبهشت ماه، در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جریان تصویب این لایحه اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوبی که اتفاق افتاد این است که در موضوع بازآفرینی رویکرد خود را کامل تغییر دادیم و کار را بر مبنای مشارکت مردم و حضور آنها برنامه ریزی می کنیم.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد، بیان کرد: بر اساس ستاد ملی بازآفرینی و دستورالعمل ها، 28 دفتر تسهیلگری فعال شده که 23 مورد آن توسط شهرداری برای 25 محله و 5 مورد توسط استانداری و مسکن و شهرسازی بوده که بعد به شهرداری واگذار شده است.

نوروزی افزود: از لحاظ مساحتی بیش از 55 درصد مساحت محلات هدف بازآفرینی و 70 درصد جمعیت را در دفتر تسهیلگری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد

اختصاص بسته تشویقی به مالکان برای بازآفرینی محلات فرسوده مشهد