مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 12:302020-05-18سياسي

مسؤولان در حل مشکلات خدمت را به مسائل مادی ارجح بدانند


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حل مشکلات زمان بر است و برخی مسؤولان به همه مسائل نگاه محاسباتی و اقتصادی دارند، گفت: نباید ناامید شد و مطالبه گری را رها کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز و همزمان با 29 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج عشایری به فرمان حضرت امام خمینی(ره)، جمعی از معتمدین، متنفذین و سران ایلات عشایری چهارمحال و بختیاری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار کردند.

نمایندگان جامعه عشایری استان به بیان مشکلات خود از جمله مسئله راه و مسیر شهرکرد بازفت پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در این دیدار گفت: خوشایند است که خروجی این جلسات عمران و آبادانی، رفاه و آسایش برای جامعه عشایری استان باشد چراکه عشایر با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند که نمونه آن گردنه عسل کشان است.

وی با اشاره به نگاه سرمایه داری موجود در میان برخی مسؤولان خاطرنشان کرد: نگاه های غربی، به معنای واقعی نگاه مادی گرایی، با نگاه عدالت محور مقام معظم رهبری و حاکمیت عدالت در جامعه متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برخی برای حل مشکلات به خدمت به انسان ها اعتقادی ندارند و برای هر مسئله ای محاسبات اقتصادی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان در حل مشکلات خدمت را به مسائل مادی ارجح بدانند

مسؤولان در حل مشکلات خدمت را به مسائل مادی ارجح بدانند