مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:102020-05-18سياسي

اهتمام مسئولان به اجرای مصوبات کارگروه ترافیک و مدیریت پسماند


فرماندار فومن با تأکید بر اهتمام ویژه مسئولان بر اجرای مصوبات کارگروه ترافیک و مدیریت پسماند، گفت: توجه به آموزش و آگاهی بخشی به مردم باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی عصر دوشنبه در جلسه شورای ترافیک و پسماند فومن با اشاره به مناسبت های پیش رو خواستار اتخاذ تدابیر لازم در حوزه ترافیکی در شهرستان شد و اظهار کرد: فرهنگ سازی و آموزش در حوزه ترافیک باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ افراد جامعه در خصوص موضوعی تغییر نکند، انجام هر گونه اقدامات ایجابی و یا سلبی اثرگذار نخواهد بود، گفت: زمانی می توانیم عملکرد موفقی در این حوزه داشته باشیم که آموزش در سطح جامعه به صورت جدی و گسترده انجام شود.

محسنی با اشاره به اینکه باید مصوبات این کارگروه به دو دسته زمان مند و مستمر تقسیم کرد، افزود: دستگاه های متولی و عضو باید نسبت به وظایف مستمر خود شناسایی و پیگیری مصوبات جلسات باشند.

وی به لزوم انجام تمهیدات لازم برای فرهنگ سازی و آگاهی بخشی عمومی به راکبین و رانندگان اشاره و تصریح کرد: مسئولان باید اهتمام بیشتری در اجرایی شدن به موقع مصوبات شورای ترافیک شهرستان فومن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام مسئولان به اجرای مصوبات کارگروه ترافیک و مدیریت پسماند

اهتمام مسئولان به اجرای مصوبات کارگروه ترافیک و مدیریت پسماند