مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:202020-05-18سياسي

حمایت ستاد تدبیر خراسان رضوی از اشتغال و توسعه اقتصاد استان


ستاد تدبیر استان در موارد مربوط به صدور مجوزها و تسهیل فضای کسب و کار در جهت تقویت اقتصاد استان و ایجاد اشتغال از دستگاه های اجرایی حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی، که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سعی شده است نکاتی که در شورای اداری مطرح می شود به صورت راهبردی باشد و متعاقب آن پیگیری های انجام شده را دنبال می کنیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط ویروس کرونا در استان ادامه داد: از مرحله اول شیوع ویروس با شرایط نسبتا قابل قبولی عبور کردیم و در این راستا همراهی صد درصدی مردم استان و مشهد مقدس را داشتیم، بنابراین امیدواریم در مرحله دوم برداشتن محدودیت ها هم رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه قرار بگیرد تا با موج جدیدی مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند، گفت: در این شرایط دستگاه های اجرایی و همه در سطح استان باید کمک کنند تا خدمت رسانی به مردم به بهترین نحو و تکریم صورت گیرد.

رزم حسینی اضافه کرد: مردم باید به مقامات و مسؤولان دسترسی داشته باشند چرا که هر چه مدیریت میدانی بوده و از نزدیک با مردم ارتباط وجود داشته باشد، اعتماد مردم بیشتر و نهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ستاد تدبیر خراسان رضوی از اشتغال و توسعه اقتصاد استان

حمایت ستاد تدبیر خراسان رضوی از اشتغال و توسعه اقتصاد استان