مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-05-18فرهنگي

تشریح بخش های مختلف چهارمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سلیم غفوری رییس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: - رییس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند رسانه ملی از حمایت بیشتر از مستندسازان با رشد 50 درصدی حق پخش در این دوره خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سلیم غفوری رییس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این جشنواره در بخش های فیلم مستند، عکس مستند و مستندنگاری فعالیت خود را شروع کرده است.

غفوری افزود: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش مستندنگاری، این جشنواره می کوشد تا با تشویق خبرنگاران و روزنامه نگاران برای افزایش قدرت نویسندگی، تحلیل و توصیف و انتخاب برترین گزارش های مستند در رسانه های نوشتاری طی دو سال گذشته گامی در جهت گسترش این رویکرد در جامعه بردارد.

وی تصریح کرد: بخش عکس مستند هم با هدف شناسایی و حمایت از عکاسان مستعد و فعال در حوزه عکاسی مستند، کمک به رشد کیفیِ تولید و دیده شدن عکس مستند و حمایت و تقویت جریان تولید عکس مستند برگزار می شود.

مدیر شبکه مستند همچنین با اعلام رشد 50 درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند ادامه داد: امسال به مبالغ نقدی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح بخش های مختلف چهارمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند

تشریح بخش های مختلف چهارمین دوره از جشنواره تلویزیونی مستند