مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 16:402020-05-18پزشكي

اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی عبداللهی با بیان این مطلب گفت: برنامه های ملی در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور شامل دوره های چهارساله است و در حال حاضر که در سال 2020 قرار داریم، - معاون پژوهشی انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99 اشاره کرد و گفت: نتایج این طرح ملی را در سالجاری آنالیز می کنیم و گزارش نهایی را جهت استفاده سیاستگذاران و مدیران ارایه می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی عبداللهی با بیان این مطلب گفت: برنامه های ملی در انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور شامل دوره های چهارساله است و در حال حاضر که در سال 2020 قرار داریم، این دوره تا دو ماهه آینده به اتمام می رسد.

البته ما برای دوره چهارساله جدید سه TOR نوشتیم که هر کدام فعالیت های خود را دارند و عمدتا در ارتباط با بهبود تغذیه مردم، ارتقای آگاهی و دانش مردم و برگزاری کارگاه های آموزشی برای کشور های منطقه است.

چرا که ما در منطقه مدیترانه شرقی تنها مرکز همکار در تغذیه هستیم.

وی درباره اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف بیان کرد: این طرح که عمده کار های آن پیچیده و از دو سال گذشته انجام شده و به مدیریت داده ها رسیده است، متاسفانه سیستم نتوانسته مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99

اتمام بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99