مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:202020-05-18اقتصادي

بومیان ناراضی، اصناف ورشکسته/ حلقه گمشده مدیریت در منطقه آزاد ارس چیست؟


چرا پس از 15 سال فعالیت منطقه آزاد ارس در شهر مرزی جلفا و سرمایه گذاری صدها میلیاردی دولت در آن چرا همچنان نیازهای اولیه این منطقه تحقق نیافته است؟ حلقه گمشده مدیریتی در این منطقه آزاد کجاست؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، شهر جلفا مرکزیت منطقه آزاد ارس را شکل می دهد.

شهری مرزی که قبل از ایجاد منطقه آزاد ارس در آن، منطقه محروم تلقی می شد و امروز با گذشت حدود 15 سال از عمر منطقه آزاد ارس، شهری توسعه یافته خوانده می شود اما آنچه در زیرپوست این عنوان زیباست چیز دیگری است.

با وجود توسعه نسبی ایجاد شده در منطقه آزاد ارس که ناشی از امور عمرانی انجام یافته، اشتغال زایی و توسعه زیرساخت های گردشگری است، همچنان شاهد نارضایتی عمومی در مرزنشینان این منطقه هستیم.

داشتن مسکن آرزو شده است روح الله جوان 30 ساله جلفایی می گوید: به دلیل شرایط تورمی شهر جلفا امکان ماندن در شهر جلفا را ندارم و داشتن مسکن حتی به صورت استیجاری برایم آرزو شده است.

  او ادامه می دهد: وقتی به شرایط اعتراض می کنیم، می گویند منطقه آزاد زمین ها و خانه هایتان را گران کرد و به قولی میلیاردر شده اید! گران شدن خانه پدری من چه دردی از دردهای من را درمان می کند، وقتی درآمد من و وی ثابت مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومیان ناراضی، اصناف ورشکسته/ حلقه گمشده مدیریت در منطقه آزاد ارس چیست؟

بومیان ناراضی، اصناف ورشکسته/ حلقه گمشده مدیریت در منطقه آزاد ارس چیست؟