مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اردیبهشت 1399 ساعت 19:502020-05-18دانش

از کرونا تا سعدی در اسپانیا


نازیا بارانی با تشریح وضعیت آموزش زبان فارسی در روزهای کرونایی اسپانیا، از پرداختن روزنامه های معروف این کشور به سعدی می گوید.

- استاد زبان فارسی دانشگاه سالامانکا در اسپانیا که مسئولیت اتاق مطالعات ایران در این دانشگاه را نیز برعهده دارد و مدرک دکتری خود را از دانشکده مترجمی همین دانشگاه با بالاترین درجه Soesaliente Cum Laude گرفته است، در گفت وگویی مکتوب به پرسش های ایسنا درباره آخرین وضعیت آموزش زبان فارسی در این کشور، فرهنگ مواجهه مردم اسپانیا در برابر ویروس کرونا و وضعیت آموزشی این کشور در روزهای اخیر پاسخ داده است که متن آن در پی می آید.

آموزش در روزهای کرونایی اسپانیا شیوع ویروس کرونا در این مدت بر روند آموزش کشور اسپانیا و خصوصا آموزش زبان و ادبیات فارسی تأثیری داشته است؟ بله، پس از شیوع ویروس کرونا کشور اسپانیا نیز همانند کشورهای دیگر دنیا با اعلام وضعیت اضطراری از روز سیزدهم ماه مارس به حالت قرنطینه عمومی درآمد و کلیه مراکز آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از سوی دولت تعطیل اعلام شدند.

کلاس های آموزش زبان، فرهنگ و ادبیات فارسی نیز همانند دیگر مراکز آموزشی از طریق فضای مجازی دنبال شدند و بر اساس مفاد درسی تعیین شده از طریق واتس اپ، پست الکترونیکی و نرم افزار استودیوم که مخصوص دانشگاه سالامانکا است بر طبق ساعت های تعیین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کرونا تا سعدی در اسپانیا

از کرونا تا سعدی در اسپانیا