مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 01:402020-05-18سياسي

نماینده مجلس: دولت وام های یک میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: دولت وام های یک میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد و از محل صرفه جویی در هزینه های جاری خود اعتبار آن را تأمین کند.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: دولت وام یک میلیون تومانی را به صورت بلاعوض به مردم پرداخت کند.

  وی افزود: دولت می تواند از محل صرفه جویی در هزینه های جاری خود، اعتبار این وام ها را تأمین کند و درست این است که این وام ها به صورت بلاعوض به مردم پرداخت شود.

  عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: امروز مردم در شرایط بسیار سختی از نظر اقتصادی به سر می برند و سایه سنگین کرونا در اقتصاد کشور باعث شده تا مشکلات معیشتی و بیکاری گسترش پیدا کند و لازم است با حمایت بیشتر و بهتری را از مردم توسط دولت شاهد باشیم.

  ابوترابی خاطرنشان کرد: امروز 92 درصد بودجه کشور صرف هزینه های جاری می شود و باید هر سه قوه با صرفه جویی در هزینه های جاری شان جلوی این رویه را بگیرند.

  وی در پایان گفت: با صرفه جویی در هزینه های جاری می توان به تأمین اعتبار برای بخش عمرانی و همچنین دیگر مسائل زیرساختی کمک کرد و لازم است تا این امر هر چه بیشتر جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت وام های یک میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد

نماینده مجلس: دولت وام های یک میلیونی را به صورت بلاعوض به مردم بدهد