مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 02:202020-05-18سياسي

آخرین وضعیت فعالیت واحدهای اقامتی در مشهد


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: دستورالعمل بازگشایی حرم هنوز ابلاغ نشده است؛ اما طبیعتا پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی یکی از اولین مکان ‎هایی که باز خواهند شد واحدهای اقامتی هستند که استانداردها را رعایت می کنند.

- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تشریح کرد؛ آخرین وضعیت فعالیت واحدهای اقامتی در مشهد ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: دستورالعمل بازگشایی حرم هنوز ابلاغ نشده است؛ اما طبیعتا پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی یکی از اولین مکان ‎هایی که باز خواهند شد واحدهای اقامتی هستند که استانداردها را رعایت می کنند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت بازگشایی واحدهای اقامتی استان در صورت بازگشایی حرم رضوی اظهار کرد: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روزهای اخیر برگزار گردید، در مورد واحدهای اقامتی نیز صحبت شد و رییس جمهور اعلام کرد که رستوران ها و هتل ها می توانند پس از ماه رمضان فعالیت خود را آغاز کنند.

ضمنا دستورالعمل بازگشایی حرم هنوز ابلاغ نشده است؛ اما طبیعتا پس از بازگشایی حرم مطهر رضوی یکی از اولین مکان ‎هایی که باز خواهد شد، آن دسته از واحدهای اقامتی هستند که استانداردها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت فعالیت واحدهای اقامتی در مشهد

آخرین وضعیت فعالیت واحدهای اقامتی در مشهد