مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-19فناوري

طراحی سامانه برگزاری آزمون مجازی در دانشگاه گلستان


رییس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه گلستان از طراحی و راه اندازی اولین سامانه برگزاری آزمون پایان ترم مجازی به صورت برخط توسط دانشگاه گلستان خبرداد.

- ایسنا/گلستان رییس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه گلستان از طراحی و راه اندازی اولین سامانه برگزاری آزمون پایان ترم مجازی به صورت برخط توسط دانشگاه گلستان خبرداد.

مهدی یعقوبی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های علمی و پژوهشی و در راستای شعار جهش تولید، دانشگاه گلستان سامانه برگزاری آزمون پایان ترم به صورت برخط را طراحی و راه اندازی کرد.

وی افزود: این سامانه به منظور برگزاری آزمون پایان ترم به صورت آنلاین و آفلاین توسط تیم انفورماتیک دانشگاه گلستان طراحی و راه اندازی شده است.

رییس گروه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه ای دانشگاه گلستان بیان کرد: تا حتی الامکان سعی کردیم همان شرایط برگزاری آزمون واقعی را در این سیستم ببینیم و امکانات همه سامانه های موجود را به خدمت بگیریم تا یک سامانه جامعی طراحی شود.

یعقوبی گفت: تلاش شده تا اساتید و دانشجویان به راحتی از این سامانه استفاده کنند و مجموعه ای از قابلیت ها ازجمله کاربر پسند بودن، تعریف سؤال به صورت چهار گزینه ای، تشریحی و شفاهی (صوتی)، برگزاری آزمون به صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه برگزاری آزمون مجازی در دانشگاه گلستان

طراحی سامانه برگزاری آزمون مجازی در دانشگاه گلستان