مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-19سياسي

همکاری همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مقابله با کرونا


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون اقدامات پیشگرانه و حمایتی گوناگونی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم صورت گرفته است.

- ایسنا/قم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم عنوان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون اقدامات پیشگرانه و حمایتی گوناگونی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسن هنرمند در گفت وگو با ایسنا منطقه قم گفت: اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون اقدامات زیادی را انجام داده است.

وی افزود: برگزاری جلسات ستاد پیشگیری و اقدامات لازم، هماهنگی با مرکز مشاوره برای ارایه خدمات مددکاری و مشاوره در کاهش استرس ناشی از ویروس کرونا ، تهیه و توزیع بسته های بهداشتی توسط کارکنان و مدیران بنیاد در بین جامعه هدف به تعداد 10 هزار بسته شامل 50 هزار ماسک، 10 هزار محلول، 15 هزار جفت دستکش از جمله اقدامات این اداره از ابتدای شیوع این بیماری بوده است.

هنرمند ادامه داد: توزیع بسته های بهداشتی با اولویت بین جامعه هدف توزیع شد و برای انجام این کار ابتدا شناسایی10 هزار نفر جامعه هدف پرخطر و با آسیب پذیری بیشتر در انتقال این بیماری شامل والدین و همسران شهدا بالای 60 سال و جانبازان شیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مقابله با کرونا

همکاری همه جانبه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مقابله با کرونا