مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-19سياسي

طرح رزمایش همدلی در پردیس شهید مقصودی همدان آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید مقصودی همدان در راستای طرح رزمایش همدلی بسته های حمایتی و غذایی خود را با نام دانشجو معلمان شهید مزین و آماده تحویل به نیازمندان کرد.

- مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه در دانشگاه پیام نور همدان آغاز شد در مراسمی که در نمازخانه پردیس شهید مقصودی با حضورعلی نجفی، مدیریت استان، حجت الاسلام و المسلمین افلاکیان، مسئول نهاد رهبری، حجت الاسلام و المسلمین رسولی از ناحیه بسیج دانشجویی، زهره کرمی سرپرست پردیس شهید باهنر، صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان و جمعی از کارکنان و اعضای بسیج دانشجویی استان و همکاران پردیس برگزار شد؛ چهارمین مرحله از اقلام غذایی که در راستای کمک به نیازمندان و در لبیک به طرح پویش کمک مومنانه که از جانب مقام معظم رهبری مطرح شده، آماده تحویل به نیازمندان گردید.

حمیدرضا قائم پناه مسئول بسیج دانشجویی و پیمان ابراهیمی از دانشجویان بسیجی اسبق دانشگاه فرهنگیان همدان با ارائه گزارشی از روند آماده سازی این بسته ها در چهار مرحله و توزیع آن تا عید سعید فطر خبر دادند.

ابراهیمی در سخنانی از اقدامات انجام شده توسط گروه های جهادی این دانشگاه سخن به میان آورد و جدیدترین کار این گروه ها را انجام اقدامات لازم برای تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رزمایش همدلی در پردیس شهید مقصودی همدان آغاز شد

طرح رزمایش همدلی در پردیس شهید مقصودی همدان آغاز شد