مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-05-19اقتصادي

روایت تلخ و شیرین بانویی که زمین پدری را آباد و کارآفرین شد+عکس


خبرگزاری فارس مازندران در زندگی هر کسی اتفاقات خوب و بد رقم می خورد،  برخی از افراد در پی هر اتفاق بدی از پای افتاده و برخی دیگر با نیرویی دو چندان از نو شروع می کنند، در این میان هم هستند افرادی که خود را تسلیم سرنوشت می دانند .

  خوداشتغالی و کارآفرینی نیاز به انرژی روحی و جسمی فراوان دارد، و تنها افرادی که از روحیه مدیریتی برخوردارند به انجام این کار روی می آورند، استان سرسبز مازندران بنا به بهره مندی از نعمات فراوان از ظرفیت های خوبی جهت انجام کارهای کشاورزی برخوردار است.

*تلاش در 50 سالگی  بانوی کشاورز روستای استخرپشت شهرستان نکا که چند سالی را مشغول کشت گل گاوزبان است، یکی از افرادی است که از زندگی پرفراز و نشیبی برخوردار است، وی از ابتدای دوره جوانی فعال اقتصادی بوده و الان که 50 سال سن دارد هم دست از تلاش و کوشش بر نداشته است.

  نحوه آشنایی ما با سیده معصومه میری به زمانی بر می گردد که عکاس خبرگزاری برای عکس برداری از جریان برداشت گل گاوزبان به مزرعه روستای استخرپشت، از توابع بخش هزارجریب شهرستان نکا که محل کشت گیاه دارویی و گل گاوزبان است، رفت.

*مزارع روستای استخرپشت میزبان کشت گل و گیاهان دارویی ناگفته نماند که منطقه هزار جریب با 480 هکتار سطح زیر کشت و تولید 2 هزار و 400 تن گل گاو زبان قطب اول تولید این استان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تلخ و شیرین بانویی که زمین پدری را آباد و کارآفرین شد+عکس

روایت تلخ و شیرین بانویی که زمین پدری را آباد و کارآفرین شد+عکس