مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-19پزشكي

خدمات بهداشتی رایگان توسط هلال احمر در روستاهای قم ارائه شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از اعزام تیم درمان اضطراری به روستاهای قم در شبهای قدر خبر داد و گفت: در این برنامه به 100 نفر خدمات رایگان بهداشتی ارائه شده است.

- محمد گلفشان در گفتگو با خبرنگار مهر ، از اعزام تیم درمان اضطراری معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر استان قم به روستای دولت آباد در شب های قدر خبر داد و افزود: در شب های قدر به 100 نفر از مردم این روستا خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه شد.

وی اظهار داشت: تیم درمان اضطراری شامل سه پزشک و 12 پرستار به مدت دو شب به روستای دولت آباد مراجعه کرده و ویزیت رایگان بیماران در شب دوم و سوم قدر انجام شده است که 100 نفر از خدمات رایگان پزشکی و دارو بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: به همت یکی از متخصصین و 30 نفر جهادگر همراه این تیم، هزار و 200 پرس غذای گرم جهت افطاری در روستا توزیع شد.

وی ابراز کرد: طرح توزیع بسته های افطاری و بهداشتی ویژه نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا به مناسبت شب های قدر و شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) با مشارکت اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه فنی و حرفه ای استان قم اجرا شد.

گلفشان با اشاره به اجرای طرح بشر دوستانه حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست آسایشگاه کودکان اعصاب و روان زندگی سبز، افزود: همزمان با شهادت حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بهداشتی رایگان توسط هلال احمر در روستاهای قم ارائه شد

خدمات بهداشتی رایگان توسط هلال احمر در روستاهای قم ارائه شد