مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-19بين الملل

ایلهان عمر: چرا نمی توانیم عربستان، بزرگترین صادرکننده تروریسم را پاسخگو کنیم؟!


عربستان یک تروریست را به اینجا فرستاد تا با ارتش ما آموزش ببیند، با این حال اکثر رهبران ما در حال لاپوشانی روابط سعودی ها با یک حمله دیگر در آمریکا هستند.

- ایلهان عمر: چرا نمی توانیم عربستان، بزرگترین صادرکننده تروریسم را پاسخگو کنیم؟! نماینده مسلمان کنگره آمریکا گفت: عربستان یک تروریست را به اینجا فرستاد تا با ارتش ما آموزش ببیند، با این حال اکثر رهبران ما در حال لاپوشانی روابط سعودی ها با یک حمله دیگر در آمریکا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایلهان عمر، از نمایندگان زن کنگره آمریکا که منتقد سرسخت دولت ترامپ به شمار می رود، در پیامی توییتری نوشت: عربستان یک تروریست را به اینجا فرستاد تا با ارتش ما آموزش ببیند، با این حال اکثر رهبران ما در حال لاپوشانی روابط سعودی ها با یک حمله دیگر در آمریکا هستند.

اگر این ایران بود، ما خواستار پاسخگویی می شدیم.

چرا ما نمی توانیم بزرگترین صادرکننده تروریسم در جهان را پاسخگو کنیم؟ این اظهارنظر پس از آن مطرح شد که مقام های آمریکایی گفتند یک دانشجوی نظامی عربستان سعودی که پاییز گذشته در یک پایگاه نظامی آمریکا در فلوریدا دست به کشتار زده بود،با گروه القاعده ارتباط داشته است.

این حمله مسلحانه که در ششم دسامبر 2019 در پنساکولا در ایالت فلوریدا رخ داد، به مرگ سه نظامی و جراحت هشت تن دیگر منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلهان عمر: چرا نمی توانیم عربستان، بزرگترین صادرکننده تروریسم را پاسخگو کنیم؟!

ایلهان عمر: چرا نمی توانیم عربستان، بزرگترین صادرکننده تروریسم را پاسخگو کنیم؟!