مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-19ورزشي

وضعیت نامشخص لژیونرهای ایرانی در اروپا/ تکلیف سردار و جهانبخش چه می شود؟


در حالی که بعضی از لیگ های اروپایی بعد از تعطیلی موقت به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در حال آغاز شدن است، تکلیف بسیاری از لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا مشخص نیست و امکان دارد بازیکنانی مانند کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش به تیم های سابق خود بازگردند.

- در حالی که بعضی از لیگ های اروپایی بعد از تعطیلی موقت به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در حال آغاز شدن است، تکلیف بسیاری از لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا مشخص نیست و امکان دارد بازیکنانی مانند کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش به تیم های سابق خود بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تعطیلی موقت لیگ های اروپایی و آسیایی باعث شده تا لژیونرهای ایرانی روزهای خود را بیرون از زمین چمن فوتبال پیگیری کنند و به کارهای شخصی خود برسند.

سردار آزمون، یکی از آماده ترین لژیونرهای ایران که پیش از تعطیلی لیگ روسیه به علت شیوع کرونا در نزدیکی کسب آقای گلی لیگ روسیه بود، این روزها بحث انتقالش به ناپولی باز است و دیگر لژیونرهایی مثل کاوه رضایی و علیرضا جهانبخش به دنبال بازگشت به تیم های سابق خود هستند.

سردار آزمون مهاجم شماره 7 زنیت روسیه یکی از عوامل صدرنشینی تیمش در این فصل بود و با 10 گل زده و 6 پاس گل، سومین گلزن برتر لیگ روسیه لقب گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامشخص لژیونرهای ایرانی در اروپا/ تکلیف سردار و جهانبخش چه می شود؟

وضعیت نامشخص لژیونرهای ایرانی در اروپا/ تکلیف سردار و جهانبخش چه می شود؟