مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-19سياسي

اقدام روشنی از سوی دولت در حوزه رسانه سمنان رخ نداده است


مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان گفت: توفیقی در ساماندهی فضای مجازی در استان سمنان حاصل نشده و اقدام روشن و شفافی از سوی دولت در حوزه رسانه در سال های اخیر اتفاق نیفتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سپیده سیر پیش از ظهر امروز در نشستی با شماری از مدیران روابط عمومی های استان سمنان به مناسبت هفته روابط عمومی، ضمن تبریک این هفته به فعالان این بخش اظهار کرد: روابط عمومی ها بازوان رسانه ها در امور خبری هستند و این نقش از سوی تعدادی از مدیران روابط عمومی های استان به خوبی ایفا می شود.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس، رسانه ای است که در کنار انعکاس مشکلات مردم، همواره خدمات دولت را هم در مقام توفیقات نظام اسلامی بازگو کرده؛ اما گاهی مسؤولان حتی از اخبار منتشرشده که به آنها و حوزه کاری شان مرتبط است، هم اطلاعی ندارند.

مدیر خبرگزاری فارس استان سمنان بیان کرد: وقتی مسؤولی برای خبر منتشرشده که به حیطه کاری او مرتبط است، ارزشی قائل نیست و از رصد اخبار رسانه های مؤثر استان سمنان غافل است، نباید انتظار داشت در عرصه و محیط اجتماعی که با مردم سروکار دارد، به توفیق مطلوبی برسد و اینجا نقش روابط عمومی ها به وضوح متجلی می شود.

سیر تصریح کرد: نخستین اصل در مخاطب محوری و جذب مردم، تعامل مسؤولان با رسانه هاست و ابتدا باید به قدرت اثرگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام روشنی از سوی دولت در حوزه رسانه سمنان رخ نداده است

اقدام روشنی از سوی دولت در حوزه رسانه سمنان رخ نداده است