مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-19سياسي

111 مرکز نگهداری از سالمندان مازندران شبانه روزی است


مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه 163 هزار خانوار تحت پوشش هستند، گفت: 111 مرکز شبانه روزی سالمندان و معلولان در استان فعالیت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرزاد گوهردهی پیش ازظهر سه شنبه در شورای هماهنگی تعاون استان با اشاره به اینکه 163 هزار خانوار در استان تحت پوشش بهزیستی هستند و در 111 مرکز شبانه روزی سالمندان و معلولان نگهداری می شوند، بیان کرد: 26 مرکز توانبخشی شبانه روزی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی استان همزمان با سراسر کشور ازابتدای ماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه را اجرا کرد و در مرحله اول این پویش 80 سبد غذایی از طرف کارکنان بهزیستی سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد، ادامه داد: در مراحل بعدی 3 هزار و 508 بسته مواد غذایی در این رزمایش در سراسر استان در میان نیازمندان توزیع شد.

گوهردهی با اشاره به توزیع 14 هزار و621 سبد حمایتی درمیان جامعه هدف بهزیستی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه تا کنون بسته های مواد غذایی و بهداشتی جمعاً به ارزش بیش از 35 میلیارد ریال در بین گروه های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده و این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران نیز گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور مربیان و کارآموزان مراکز دولتی و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

111 مرکز نگهداری از سالمندان مازندران شبانه روزی است

111 مرکز نگهداری از سالمندان مازندران شبانه روزی است