مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-19دانش

دانشگاه های برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند


برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398، در نشست مجازی معاونان بین المللی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی تقدیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، در نشست مجازی معاونان و مدیران همکاری های علمی بین المللی دانشگاه ها و مراکز آموزشی وپژوهشی کشور، از برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398 تقدیر شد.

در این نشست مجازی از دانشگاه های علم و صنعت ایران، گیلان، علامه طباطبایی، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و پارک علم و فناوری یزد به عنوان برترین مراکز آموزش عالی و فناوری کشور در حوزه تعاملات علمی بین المللی در سال 1398 تقدیر شد.

حسین سالار آملی، قائم مقام وزیرعلوم در امور بین الملل و رییس مرکز همکاری های علمی و بین المللی در مراسم تقدیر از فعالان حوزه علم و فناوری بین المللی در خصوص نحوه انتخاب مراکز آموزش عالی و فناوری برگزیده اظهار داشت: 12 شاخص برای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها و 8 شاخص برای پارک های علم و فناوری تعریف شد و در این چارچوب اطلاعات جمع آوری شد و در نهایت، پنج مرکز به عنوان مراکز برتر، قابل تقدیر شناخته شدند.

وی با تشکر از مساعدت و همکاری مرکز مطالعات و همکاری های علمی بین المللی در این زمینه گفت: 73 دانشگاه در سطح یک برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند

دانشگاه های برتر در حوزه تعاملات علمی بین المللی معرفی شدند