مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-19پزشكي

بررسی نیازهای روان شناختی بیماران کرونا/ارائه مشاوره در سوگ


مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، در ارتباط با برنامه ها و اقدامات وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان بیماران کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حاجبی، روز سه شنبه در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به ارائه گزارشی از وضعیت سلامت روان بیماران کرونا در کشور پرداخت و در ادامه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت از سه ماه گذشته در حوزه سلامت روان برای بیماران مبتلا به کرونا، گفت: با شروع همه گیری ویروس کرونا، تلاش کردیم اقداماتی را در راستای کاهش آسیب های سلامت روان این بیماری انجام دهیم.

وی با اشاره به رفتار ناشناس ویروس کرونا، افزود: اصولاً ما معتقدیم که در مواجهه با بحران های طبیعی، افراد دچار آسیب های روانی می شوند که این گونه واکنش ها طبیعی هستند و نباید برچسب بیمارگونه بزنیم.

حاجبی با عنوان این مطلب که آسیب های روانی بیماری کرونا به خصوص در اوایل اسفند 98 شدت یافته بود، گفت: ما تلاش کردیم نیاز جامعه را بشناسیم و بر همین اساس، چهار بستر ارائه خدمت را مد نظر قرار دادیم.

وی، از به کار گیری دو هزار روان شناس برای ارائه خدمات به مردم خبر داد و افزود: اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی، یکی دیگر از اقدامات ما بود که به خوبی در استان ها دنبال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نیازهای روان شناختی بیماران کرونا/ارائه مشاوره در سوگ

بررسی نیازهای روان شناختی بیماران کرونا/ارائه مشاوره در سوگ