مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-19سياسي

عزیزی: وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم راهگشا است


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه گفت: بهبود وضعیت گروه های مختلف نیازمند قوانین و لوایح حمایتی از جانب دولت دوازدهم و مجلس یازدهم خواهد بود.

- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه گفت: بهبود وضعیت گروه های مختلف نیازمند قوانین و لوایح حمایتی از جانب دولت دوازدهم و مجلس یازدهم خواهد بود.

وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم می تواند راهگشا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا عزیزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان کشور گفت: این عزیزان بالاترین سرمایه کشور هستند و توانستند همراهی همه دستگاه ها را در کنار خود داشته باشند و تاکنون با جان فشانی های بی شماری شهدای ارزشمندی را تقدیم ایران عزیز کردند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امروز کشور ما با رهبری فرزانه و مدیری مدبر با عبور از سختی های بسیار در اوج پختگی و پیشرفت علوم نوین قرار دارد اما متاسفانه بحران های اقتصادی و تحمل آسیب های احتمالی هنوز مقاومت مردم را می طلبد.

اگر چه همه ارکان کشور و قوای سه گانه تلاش وافری برای کاهش آلام مردم نمی دهند و بخشی از تلاش ها به ثمر نشسته است اما اوضاع اقتصادی و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در سبد کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم راهگشا است

عزیزی: وحدت مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم راهگشا است