مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-05-19سياسي

شبکه فیبر نوری در همدان گسترش می یابد/ افزایش سرعت اینترنت


در تلاشیم در کوتاهترین زمان تمام نقاط شهری و روستایی استان همدان را به شبکه فیبر نوری متصل کنیم و سرعت اینترنت را بالاتر ببریم.

- محمدعلی گرزین در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه تمام تلاش مخابرات این است که در چارچوب قانون در راه تعالی کشور تلاش کند اظهار کرد: تلاش جهادی و بسیجی وار باعث پیشرفت های بی سابقه در حوزه مخابرات و اینترنت و دیتا طی سالهای بعد از انقلاب شده است.

وی افزود: در ایام شیوع کرونا با تلاش و سعی کارکنان و نیروهای متخصص توانسته ایم به خوبی از عهده پشتیبانی مشترکین در نقاط مختلف استان برآییم و خدمت رسانی کنیم.

مدیر مخابرات منطقه همدان با تاکید به اینکه فضای مجازی نیاز به مدیریت و تولید محتوا دارد گفت: مدیریت این فضا نیاز به همکاری و همیاری تمام دستگاه ها و نهادهای فرهنگی دارد.

وی با اشاره به گسترش چشمگیر شبکه فیبرنوری بیان کرد: در تلاشیم تا در کوتاهترین زمان تمام نقاط شهری و روستایی استان همدان را به شبکه فیبر نوری متصل کنیم و سرعت اینترنت را بالاتر ببریم.

گزرین با بیان اینکه اواخر سال 98 با اولویت توسعه در برنامه های سال 99 و تاکید بر اصلاح و نوسازی شبکه کابل و هوایی نهاوند، طرح اصلاح و برگردان کافو 56 نهاوند در حقیقت یک کافوی راهبردی در قلب این شهر کلید خورد گفت: با تلاش همکاران و پیمانکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فیبر نوری در همدان گسترش می یابد/ افزایش سرعت اینترنت

شبکه فیبر نوری در همدان گسترش می یابد/ افزایش سرعت اینترنت