مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-19حوادث

از کشف پرندگان وحشی تا محکومیت یک واحد آلاینده


بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست استان تهران تعدادی پرنده وحشی در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت تهران کشف شد همچنین حکم محکومیت قطعی برای واحد آلاینده تولید صنایع غذایی در شهرستان بهارستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه برنا - معاون اداره کل و رییس اداره حفاظت محیط زیست شهر تهران - با اشاره به کشف تعدادی پرنده وحشی در گشت و پایش ماموران یگان حفاظت تهران گفت: بر اساس گزارش های واصله از حامیان محیط زیست و سامانه 1540 طی دو روز گذشته، ماموران یگان حفاظت این اداره موفق به کشف یک عدد جغد انباری، یک بهله دلیجه، چهار عدد جوجه مینا و یک بهله جوجه عقاب شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوجه میناها در یک پرنده فروشی که به صورت غیر مجاز نگهداری و خرید و فروش می شدند از متخلف کشف و ضبط شدند، اظهار کرد: این متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شود.

برنا با اشاره به اینکه جغد انباری نیز توسط شهروند دوستدار حیات وحش، زنده گیری و به ماموران تحویل داده شد، در مورد دلیجه کشف شده گفت: با تماس شهروندی مبنی بر وجود یک پرنده وحشی سرگردان و آسیب دیده، ماموران به محل مراجعه کردند و پس از بررسی معلوم شد بال پرنده چیده شده و در قفس نگهداری می شده و قادر به پرواز نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف پرندگان وحشی تا محکومیت یک واحد آلاینده

از کشف پرندگان وحشی تا محکومیت یک واحد آلاینده