مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-19سياسي

چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید 19


نائب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت، در نشست مجازی سازمان بین المللی Imamia Medics از ملاحظات اخلاقی در همه گیری کووید19 سخن گفت.

- نایب رییس شورای عالی اخلاقی پزشکی وزارت بهداشت مطرح کرد چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید 19 نائب رییس شورای عالی اخلاق پزشکی وزارت بهداشت، در نشست مجازی سازمان بین المللی Imamia Medics از ملاحظات اخلاقی در همه گیری کووید19 سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست جهانی که توسط سازمان بین المللی Imamia Medics به صورت زنده به زبان انگلیسی برای مخاطبین بین المللی برگزار شد، دکتر باقر لاریجانی با بهره گیری از رویکرد علمی و اسلامی به بیان چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید19 ، اصول اخلاقی مدیریت همه گیری و ملاحظات کاربردی در اجرای اصول اخلاقی پرداخت.

وی لزوم مسئولیت پذیری سیاستگذاران، تخصیص منابع و حمایت از گروه های آسیب پذیر و رویکرد چند رشته ای به اخلاق زیستی از جنبه اسلام را تببین کرد.

لاریجانی با بیان این که محدودیت زمانی و کمبود منابع در همه گیری کوید19 ، از چالشهای پیش روی سیاستمداران در سراسر دنیا است، اظهار کرد: در همه گیری فعلی، اصول اخلاقی اساسی همچون خود مختاری، عدالت، نفع رسانی و احترام به افراد باید مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید 19

چالش های اخلاقی مطرح در زمینه همه گیری کووید 19