مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-19پزشكي

ماجرای واقعی از یک مهمانی خطرناک


مدیرگروه کنترل بیماریهای غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با خطرناک خواندن مهمانی و دورهمی های خانوادگی در روزهای شیوع کرونا، به بیان یک نمونه واقعی از این مهمانی های غیرضروری و خطرناک پرداخت.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرگروه کنترل بیماریهای غیرواگیر مرکز بهداشت استان کرمانشاه با خطرناک خواندن مهمانی و دورهمی های خانوادگی در روزهای شیوع کرونا، به بیان یک نمونه واقعی از این مهمانی های غیرضروری و خطرناک پرداخت.

دکتر سارا شاه آبادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هنوز کرونا به پایان نرسیده گفت: ویروس کرونا در همه جا هست و به راحتی می تواند از فردی به فرد دیگر منتقل شود، بنابراین ضروری است افراد ازهرگونه تجمع و تماس غیرضروری با افراد دیگر خودداری کنند.

وی افزود: بارها تاکید کرده ایم که مردم نباید مهمانی رفته و مهمانی بگیرند، چرا که انتقال ویروس در این شرایط به خاطر تجمع در یک مکان بسته و ایجاد ارتباط نزدیک بین افراد به سهولت انجام می گیرد.

شاه آبادی به یک نمونه از این مهمانی های خطرناک در روزهای شیوع کرونا اشاره کرد وافزود: چند روز پیش خانم جوانی با علائم خفیف سرماخوردگی به یکی از مراکز درمانی مراجعه می کند و بعد از آزمایش مشخص می شود، این خانم مبتلا به کرونا است و با انجام تست کرونا از همسر این زن هم مشخص شد، او هم کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای واقعی از یک مهمانی خطرناک

ماجرای واقعی از یک مهمانی خطرناک