مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-19سياسي

معیشت خانوارها در پساکرونا تقویت شود


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد که لازم است تقویت معیشت خانوارها در شرایط پساکرونا تقویت شود.

- عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از کادر درمان در شرایط بحران کرونا، اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری عالمی فرزانه با عبور از تلاطم های بسیار، در اوج پیشرفت علوم نوین در تاریخ کشور قرار دارد اما متأسفانه تحمل سختی های اقتصادی هنوز مقاومت مردم را می طلبد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگرچه همه ارکان کشور و قوای سه گانه تلاش وافری برای جبران مافات کرده اند اما اوضاع اقتصادی و آسیب های اجتماعی ناشی از آن همچنان تقویت معیشت خانوارها را می طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت کشاورزان، فرهنگیان، کارمندان، بازنشستگان کشوری، لشگری، تأمین اجتماعی، کارکنان بخش خصوصی، اصناف علاوه بر کمبودهای گذشته متأثر از بحران کرونا شده است، عنوان کرد: قطعا این موضوع نیازمند لوایح و قوانین حمایت و جبرانی از جانب دولت دوازدهم و مجلس یازدهم خواهد بود.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه وحدت و همراهی مجلس یازدهم با دولت دوازدهم و سیزدهم می تواند بسیار کارگشا باشد، اظهار داشت: کارنامه مجلس دهم حاکی از موفقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت خانوارها در پساکرونا تقویت شود

معیشت خانوارها در پساکرونا تقویت شود