مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-19بين الملل

کمیته قضایی سنا آمریکا به احضار مقامات در پرونده ارتباط با روسیه رای می دهد


دفتر رییس کمیته قضایی سنای آمریکا اظهار کرد، این کمیته در روز چهارم ژوئن به صدور مجوز احضار مقامات در رابطه با نظارت بر روند قانون نظارت اطلاعاتی خارجی در پرونده روابط دونالد ترامپ با روسیه رای می دهد.

- دفتر رییس کمیته قضایی سنای آمریکا اظهار کرد، این کمیته در روز چهارم ژوئن به صدور مجوز احضار مقامات در رابطه با نظارت بر روند قانون "نظارت اطلاعاتی خارجی" در پرونده روابط دونالد ترامپ با روسیه رای می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر لیندسی گراهام، رییس کمیته قضایی سنای آمریکا امروز، سه شنبه در بیانیه ای اظهار کرد: رییس کمیته قضایی سنا اعلام کرد، این کمیته احضار مقامات مرتبط با تحقیقات درباره سوء استفاده از قانون نظارت اطلاعاتی خارجی و نظارت بر تحقیقات پرونده روابط با روسیه را مورد بحث و رای گیری قرار خواهد داد.

پیش بینی می شود که این کمیته در نشست چهارم ژوئن به احضار مقامات در این پرونده رای دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، این احضارها هدف دستیابی به شهادت شهود، اسناد و مدارک مرتبط با پرونده ارتباط دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا با روسیه را دنبال خواهند کرد.

گراهام به دنبال شهادت بیش از 50 مقام فعلی و سابق آمریکایی از جمله جیمز کومی، مدیر سابق اف بی آی، اندرو مک کیب، معاون مدیر سابق اف بی آی، جیمز کلاپر، مدیر سابق اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته قضایی سنا آمریکا به احضار مقامات در پرونده ارتباط با روسیه رای می دهد

کمیته قضایی سنا آمریکا به احضار مقامات در پرونده ارتباط با روسیه رای می دهد