مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-19سياسي

بالندگی سرمایه اجتماعی از طریق آموزش و پرورش به دست می آید


غلامحسین رضوانی منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: اگر در مواقعی گله مندیم که سرمایه اجتماعی نداریم، باید بدانیم که بالندگی این سرمایه جز از طریق آموزش و پرورش به دست نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مجازی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران با موضوع بررسی مسائل آموزش و پرورش و با حضور غلامحسن رضوانی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد غلامحسین رضوانی در ابتدای این جلسه به بیان دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص آموزش و پرورش پرداخت و گفت: متاسفانه سیاست ما در قبال سخنان مقام معظم رهبری طوری است که در حد حرف و صرفاً تکرار باقی می ماند و در عرصه عمل ضعف داریم .

وی تاکید کرد: ما باید به خود رجوع کنیم که آیا قلبا به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون سند تحول بنیادین آموزش و پرورش معتقد هستیم یا نه؟ در واقع آیا می خواهیم و نمی شود و یا اصلاً اعتقادی قلبی به آن نداریم.

منتخب مردم سپس در ارتباط با لزوم تغییر دیدگاه به آموزش و پرورش تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولین در برابر مشکلات و کم کاری هایی که در آموزش و پرورش هست به دنبال بهانه و توجیه هستند.

مسئله اینجاست که ما باید دیدگاه خود را نسبت به امر آموزش تغییر بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالندگی سرمایه اجتماعی از طریق آموزش و پرورش به دست می آید

بالندگی سرمایه اجتماعی از طریق آموزش و پرورش به دست می آید