مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-19اقتصادي

کشتارگاه ایلام مرغ مورد نیاز پشتیبانی امور دام را تامین می کند


در نشست ستاد بازار استان، مصوب شد تا کشتارگاه ایلام با قید فوریت مرغ مورد نیاز را برای ذخیره سازی تحویل پشتیبانی امور دام دهد.

- ایسنا/ایلام در نشست ستاد بازار استان، مصوب شد تا کشتارگاه ایلام با قید فوریت مرغ مورد نیاز را برای ذخیره سازی تحویل پشتیبانی امور دام دهد.

حیدر نعمتی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: تمام تلاش و حمایت ها از سوی دولت برای خرید و ذخیره سازی مرغ در کشور و استان انجام شده اما هنوز به تعهدات عمل نشده است.

وی با بیان اینکه بر اساس پیگیری و توافق قرار بود 500 تن گوشت مرغ از مرغداران استان خریداری و ذخیره سازی شود اما تاکنون تنها 165 تن خریداری شده است، تصریح کرد: با توجه به این شرایط اکنون نوبت اتحادیه مرغداران و کشتارگاه است که پای کار بیایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان با تاکید بر اینکه باید ذخایر استراتژیک استان همیشه به اندازه مناسب باشد تا با ارسال آنها به بازار موجب تثبیت قیمت شده و شاهد نوسان قیمت در بازار نباشیم، تصریح کرد: اکنون چند وقت است که انتقادها، اعتراضات و نارضایتی هایی در بحث قیمت نهاده، عدم خرید مرغ مرغداران و ذخیره سازی مرغ در استان وجود دارد که باید آسیب شناسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه ایلام مرغ مورد نیاز پشتیبانی امور دام را تامین می کند

کشتارگاه ایلام مرغ مورد نیاز پشتیبانی امور دام را تامین می کند