مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:202020-05-19سياسي

راه اندازی سامانه نیکوکاری «سخا» در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز فعالیت سامانه سخا در استان، گفت: این سامانه در راستای ثبت اطلاعات نیازمندان و تجمیع کمک های نیکوکاران راه اندزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، علی ملکپور اظهار داشت: خیر و احسان از مفاهیم ارزشمند اخلاقی و مضامین والای تربیتی است که آثار و برکات فراوانی در زندگی انسان ایفا می کند.

وی بابیان اینکه توزیع عادلانه امکانات به ویژه امکانات مردمی یکی از مهمترین دغدغه های نهادهای خدمت رسان است، افزود: دست یابی به این مهم نیازمند ایجاد سامانه ای منسجم، یکپارچه و ملی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: سامانه سخا، بزرگترین سامانه خیر و احسان در کشور است که علاوه بر مشخص نمودن نیازمندان واقعی، همزمان زمینه ارتباط مؤثر با از جمله تمامی نیکوکاران، مؤسسات خیریه، سازمان ها و مراکز نیکوکاری را فراهم می کند ملک پور با اشاره به قابلیت های این سامانه الکترونیکی بیان کرد: ثبت اطلاعات نیازمندان، ثبت کمک های مؤمنانه نیکوکاران، مؤسسات خیریه، نهادها، اماکن مذهبی، هیأت ها و سازمان ها و برقراری ارتباط مؤثر با آنها، تجمیع سازمان یافته تمامی کمک های نیکوکاران و امکان انتخاب استان و شهرستان برای مساعدت و همچنین مساعدت برحسب نیت نیکوکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه نیکوکاری «سخا» در چهارمحال و بختیاری

راه اندازی سامانه نیکوکاری «سخا» در چهارمحال و بختیاری