مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:262020-05-19اقتصادي

هدفگذاری انسداد 260 حلقه چاه غیرمجاز در استان مرکزی


در راستای تدوین برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی دشت های استان، باید در سال جاری 260 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود و 700 کنتور بر چاه ها نصب شود.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: در راستای تدوین برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی دشت های استان، باید در سال جاری 260 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان مسدود و 700 کنتور بر چاه ها نصب شود.

سیدعلی آقازاده روز سه شنبه 30 اردیبهشت در شورای حفاظت از منابع آب استان مرکزی اظهار کرد: در راستای انسداد چاه های غیرمجاز در سال گذشته برخی فرمانداران تعهدات خود را به خوبی انجام دادند ولی فرمانداران شازند، ساوه و خنداب فاصله زیادی تا اجرای تعهدشان در این رابطه دارند.

این ماموریت باید تا جلسه بعدی این شورا انجام شود و گزارش نحوه عملکرد فرمانداران در این رابطه در جلسه آینده بررسی خواهد شد.

وی افزود: عملکرد استان مرکزی در سال های 97 و 98 در حوزه مدیریت منابع آب خوب بوده که در این راستا وزارت نیرو در بخش های مختلف از استان مرکزی تقدیر کرده است و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با همان برنامه ریزی مدیریت بهتری بر منابع آب داشته باشیم.

استاندار مرکزی وضعیت سدها را در حال حاضر مطلوب دانست و گفت: باید با مدیریت منابع آب تدبیر لازم برای مواجهه با خشکسالی های احتمالی سال های آینده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری انسداد 260 حلقه چاه غیرمجاز در استان مرکزی

هدفگذاری انسداد 260 حلقه چاه غیرمجاز در استان مرکزی