مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-19سياسي

آغاز سه هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر کردستان


نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به توزیع سه هزاربسته معیشتی و غذایی در بین خانواده های نیازمند گفت: سازمان هلال احمر بیش از 5 هزار بسته غذایی و 18 هزار بسته بهداشتی را تاکنون توزیع کرده و مردمی بودن خود را به خوبی نشان داده است.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به توزیع سه هزاربسته معیشتی و غذایی در بین خانواده های نیازمند گفت: سازمان هلال احمر بیش از 5 هزار بسته غذایی و 18 هزار بسته بهداشتی را تاکنون توزیع کرده و مردمی بودن خود را به خوبی نشان داده است.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز(30 اردیبهشت) در آیین کمک مؤمنانه که در سالن آزادی برگزار شد، با اشاره به برگزاری رزمایش مواسات کمک های مؤمنانه و همدلی در استان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا و مشکلات پیش آمده کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده الزامی و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه ایرانیان در این شرایط سخت کرونا خود را جای فقرا گذاشتند، افزود: تمام دستگاه ها بر اساس ایمان و باور خود با همدلی و وحدت در این امر خدا پسندانه شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، با اشاره به توزیع سه هزاربسته معیشتی و غذایی، بیان کرد: در کردستان کارهای بسیار خوبی در زمینه کمک مومنانه صورت گرفت و سازمان هلال احمر بیش از 5 هزار بسته غذایی و 18 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سه هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر کردستان

آغاز سه هزار بسته معیشتی توسط هلال احمر کردستان