مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-19ورزشي

نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی برگزار شد


اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی با ریاست افشین ملایی مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان برگزار گردید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این نشست با حضور علیزاده مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی، خانم روز بهانی رییس اداره ورزش همگانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و کارشناسان دفتر تشکیل شد.

افشین  ملایی به نگاه جدید وزارت ورزش و جوانان در راستای تعامل سازنده با دستگاه های تاثیرگذار در امر ورزش اشاره نمود و افزود: جامعه مخاطب تحت پوشش دستگاه های مزبور می توانند در توسعه ورزش همگانی تاثیرگذار باشند و با ایجاد همدلی و هم افزایی زمینه را برای بهبود تعاملات بین بخشی فراهم نمایند.

علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی نیز ضمن ارائه گزارش مفصلی از اقدامات آن اداره کل در حوزه ورزش دانشگاهی از برنامه های در دست اقدام از جمله برنامه کاربردی ارزیابی نرخ آسیب های ورزشی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی و پشتیبانی و تعامل مشترک برنامه ها و فعالیت ها کیفیت بهتری را تجربه کنند.

 در ادامه خانم روزبهانی رییس اداره ورزش همگانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گزارشی از اجرای برنامه ها و جشنوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی برگزار شد

نشست هم اندیشی و هم افزایی توسعه ورزش همگانی دانشگاهی برگزار شد