مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-19فرهنگي

فعالیت دوباره نمایشگاه بزرگ «رافائل»


فعالیت نمایشگاه پانصدمین سالگرد درگذشت «رافائل» هنرمند دوره رنسانس که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی موزه های ایتالیا متوقف شده بود، از دوم ژوئن از سر گرفته می شود.

- فعالیت نمایشگاه پانصدمین سالگرد درگذشت رافائل هنرمند دوره رنسانس که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی موزه های ایتالیا متوقف شده بود، از دوم ژوئن از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از رویترز، این نمایشگاه هنری که در ابتدا در گالری Scuderie del Quirinale واقع در رم در تاریخ پنجم مارس آغاز به کار کرده بود، پس از گذشت فقط سه روز و به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر ایتالیا متوقف شد.

قرار بود فعالیت این نمایشگاه دوم ژوئن خاتمه یابد، اما روز دوشنبه گردانندگان این نمایشگاه در بیانیه ای اعلام کردند با مسوولان موزه های سراسر دنیا همچون موزه پرادو در مادرید، گالری ملی لندن و گالری ملی واشنگتن به تواقفی دست یافته اند که افزایش مدت نگهداری آثار امانت داده شده به این گالری را امکان پذیر می کند.

علاقه مندان آثار این هنرمند از ماه ها پیش از سراسر جهان حدود 70 هزار بلیت برای بازدید از این نمایشگاه خریداری کرده بودند.

بیش از 200 تابلو نقاشی، طراحی و پرده نقاشی شده ای که در این نمایشگاه جمع آوری شده اند، در مقابله با دزدی و سایر خسارات حدود 4 میلیارد دلار بیمه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دوباره نمایشگاه بزرگ «رافائل»

فعالیت دوباره نمایشگاه بزرگ «رافائل»