مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-19سياسي

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است


حق وکالت در مجلس شورای اسلامی از دو طریق پرداخت می شود که یکی به صورت حقوق ثابت ماهیانه است که هر سال با قانون افزایش حقوق کارمندان، افزایش می یابد و طریقه بعدی دریافتی هایی است که براساس گستردگی حوزه های انتخابیه متفاوت است.

- شفافیت در حقوق وکالت مجلس شورای اسلامی موضوعی است که همواره مطالبه افکار عمومی است و اهمیت آن اجرای کامل ماده 29 برنامه توسعه ششم را به مسئولان گوشزد می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، شفافیت مالی نمایندگان مجلس از مطالبات به حق و جدی مردم است که هرچند برای تحقق آن گام هایی در مجلس دهم برداشته شد، اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

آبان ماه سال گذشته با دستور رییس قوه قضاییه سامانه ثبت اموال و دارایی های نمایندگان مجلس در قوه مقننه مستقر و به آنان فرصت داده شد طی 10 روز تا آخر آبان اموال و دارایی های خود را در سامانه ثنا به رییس قوه قضاییه اعلام کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده قرار بود سال گذشته حدود 250 تا 300 هزار نفر از مدیران و مسئولان اموال و دارایی های خود را  وارد سامانه قوه قضاییه کنند که وکلای مجلس هم بخشی از این مسئولان بودند.

وکیل مجلس چقدر حقوق دریافت می کند؟ حق وکالت در مجلس شورای اسلامی از دو طریق پرداخت می شود که یکی به صورت حقوق ثابت ماهیانه است که هر سال با قانون افزایش حقوق کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است

حقوق نمایندگان مجلس چقدر است