مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-19اقتصادي

کاخ مروارید امسال کاخ موزه می شود


سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، یکی از اقدامات مهم عملیاتی در سال جاری را بهره برداری از کاخ مروارید به عنوان کاخ موزه برشمرد.

- ایسنا/البرز سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، یکی از اقدامات مهم عملیاتی در سال جاری را بهره برداری از کاخ مروارید به عنوان کاخ موزه برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون محمدی، 30 اردیبهشت در حاشیه بازدید از موزه خصوصی تمبر یکتا در رجایی شهر کرج اظهار کرد: در این موزه اضافه بر تمبر، اسکناس های قدیمی، کتاب های نفیس و ادوات نظامی قدیمی نیز نگهداری می شود.

وی با بیان اینکه برای اختصاص یک مکان مناسب برای این موزه تمبر کار کرد، ادامه داد: این مجموعه نفیس در اینجا شکل گرفته و متعلق به البرز است، بنابراین باید با اختصاص مکانی به عنوان نمونه به یک بنای تاریخی برای فعالیت این موزه اجازه ندهیم که به استانی دیگر منتقل شود.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: در برنامه های مدنظر به یقین پلان اجرایی خوبی برای گنجینه تمبر خواهیم داشت اما باید در این مورد بررسی های لازم را انجام دهیم و تا دو هفته آتی نتایج این تصمیمات را اطلاع رسانی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ مروارید امسال کاخ موزه می شود

کاخ مروارید امسال کاخ موزه می شود