مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-19اقتصادي

سرمایه گذاران بخش خصوصی 425 ملایری را شاغل می کنند


فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه تمامی شرایط ‏برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان فراهم است، گفت: ملایر یکی از ‏شهرستان های پیشرو در عرصه سرمایه گذاری در استان همدان است.

- ایسنا/همدان فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اینکه تمامی شرایط ‏برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان فراهم است، گفت: ملایر یکی از ‏شهرستان های پیشرو در عرصه سرمایه گذاری در استان همدان است.

‏ قدرت الله ولدی ظهر سه شنبه 30 اردیبهشت ماه در جلسه جذب سرمایه گذاری شهرستان ملایر که با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی و مدیران دستگاه اجرایی و ادارات ذیربط برگزار شد، یکی از مشکلات کشور را بیکاری عنوان کرد و افزود: می توان با افزایش تولید در کشور اشتغال را افزایش داد.

وی به ظرفیت بالای شهرستان ملایر به جهت وجود زیرساخت های تولید اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار جهش تولید در سال 99، سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و دامپروری می تواند نقش مهمی در رشد و توسعه شهرستان ایفا کند.

فرماندار ملایر بیان کرد: مقرر شده است سرمایه گذاری در بخش های مختلف جنگل کاری مصنوعی، معادن، دامپروری و طیور، گلخانه ی هیدروپونیک، بوم گردی و دارالایتام با 150 میلیارد تومان هزینه از جانب بخش خصوصی و اشتغالزایی مستقیم 425 نفر در سال 99 صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران بخش خصوصی 425 ملایری را شاغل می کنند

سرمایه گذاران بخش خصوصی 425 ملایری را شاغل می کنند