مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:052020-05-19اقتصادي

احیای چند روستای خالی از سکنه اسدآباد


تمام توان خود را برای فراهم شدن زیرساخت و استقرار امکانات در مناطق روستایی و مهاجرت معکوس به کار می گیریم و از مهاجرت های معکوس به روستاهای شهرستان حمایت می کنیم.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: تمام توان خود را برای فراهم شدن زیرساخت و استقرار امکانات در مناطق روستایی و مهاجرت معکوس به کار می گیریم و از مهاجرت های معکوس به روستاهای شهرستان حمایت می کنیم.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر یکی از روستاهای خالی از سکنه اسدآباد به نام چشمه بید در شهرستان واقع در بخش پیرسلمان با فراهم شدن زیرساخت های لازم احیاء شده است، افزود: در حال حاضر جمعی از خانوارهای روستای خالی از سکنه حسین آباد در بخش مرکزی اسدآباد نیز خواستار بازگشت به دیار خود هستند که در این رابطه تمام توان خود را برای فراهم شدن زیرساخت و استقرار امکانات در مناطق روستایی و مهاجرت معکوس به کار می گیریم و از مهاجرت های معکوس به روستاهای شهرستان حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه بخشی از زمین های مسکونی روستای حسین آباد به علت خالی از سکنه بودن به باغ تبدیل شده و برای جلوگیری از تخریب این باغ ها و تأمین زمین مسکونی نیازمند همکاری دستگاه های ذیربط هستیم، تصریح کرد: در همین رابطه برای بازگشت اهالی این روستا و روند شتاب مهاجرت معکوس ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای چند روستای خالی از سکنه اسدآباد

احیای چند روستای خالی از سکنه اسدآباد