مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-19اقتصادي

حرکت سینوسی در بازار سکه با کاهش قیمت


طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه سکه، دنباله رو ارز حرکت می کند؛ امروز به دلیل نوسانات نرخ ارز سکه تمام بهار طرح جدید، - طبق اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با توجه به اینکه سکه، دنباله رو ارز حرکت می کند؛ امروز به دلیل نوسانات نرخ ارز سکه تمام بهار طرح جدید، صبح خود را افزایشی نسبت به روز گذشته آغاز کرد اما از ظهر به بعد، مسیر حرکت خود را تغییر داده و ارزان تر شده است.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در ابتدا قیمت سکه و طلا در بازار امروز(سه شنبه) نسبت به روز گذشته افزایشی بود اما از ظهر امروز به بعد به دلیل نوسانات نرخ ارز و کاهش قیمت آن نسبت به صبح، سکه و طلا نیز در بازار با قیمت های پایین تر معامله شده اند.

بنابر اعلام نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران، طبق آخرین معاملات امروز در بازار، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به هفت میلیون و 540 هزار تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته نشان از کاهش 60 هزار تومانی دارد.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نسبت به روز گذشته تغییر نداشته و همان هفت میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت هر قطعه نیم سکه سه میلیون و 900 هزار تومان است که افزایش 50 هزار تومانی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت سینوسی در بازار سکه با کاهش قیمت

حرکت سینوسی در بازار سکه با کاهش قیمت