مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-19ورزشي

به زودی بسکتبال را شروع می کنیم / دلم برای هواداران تنگ شده است


ملی پوش برجسته تیم بسکتبال شیمیدر قم گفت: به مردمی که دلشان برای بازی ها تنگ شده باید بگویم که ما هم دلتنگ آنها هستیم و به زودی بسکتبال را شروع می کنیم.

- خبرگزاری فارس – رضا جعفری: اگر سال 1398 برای بسکتبال ایران به دلیل موفقیت تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2019 بسکتبال و به دست آوردن مجوز صعود به بازی های المپیک توکیو سال بسیار خوبی بود، این سال برای بسکتبال قم به واسطه حضور یکی از تیم های بزرگ بسکتبال ایران به نام شیمیدر از جذابیت زیادی برخوردار بود، تیمی که نام قم را در لیگ برتر بسکتبال بلند آوازه کرد و خیلی زود محبوب قمی های علاقمند به ورزش به ویژه دوست داران رشته دانشگاهی بسکتبال شد.

شیمیدر با بازیکنان شاخص بسکتبال ایران و آسیا موجی از شادی و نشاط را به قمی ها تزریق کرد و ورزش قم را بعد از نام بزرگ صبا بار دیگر بر سر زبان ها انداخت، تیمی که یکی از بهترین بازیکنان آن در فصل 99 – 1398 رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور محمد جمشیدی بود.

بازیکنی که در سن 29 سالگی جزو ستاره های بسکتبال ایران محسوب می شود و اکنون عضو تیم بسکتبال شیمیدر قم است و با درخشش خیره کننده در فصل اخیر لیگ برتر و جذابیت بالای بازی هایش اکنون الگوی بسیاری از استعدادها و نخبه های بسکتبال این شهر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی بسکتبال را شروع می کنیم / دلم برای هواداران تنگ شده است

به زودی بسکتبال را شروع می کنیم / دلم برای هواداران تنگ شده است